Με τον γενικό τίτλο “Κωδωνοκρουσία για αλλαγή”, ο διάσημος ιταλικός οίκος μόδας Gucci πραγματοποιεί καμπάνια ευαισθητοποίησης σε θέματα ανισότητας των δύο φύλων, υποστηρίζοντας 6 οργανώσεις σε όλο τον κόσμο. Στον πιο πρόσφατο σταθμό αυτής της καμπάνιας, ο οίκος Gucci συνεργάστηκε με τον Ιταλό καλλιτέχνη δρόμου MP5 για τη δημιουργία της νέας της ταυτότητας, η οποία θα διακοσμεί τους τοίχους των κτηρίων του οίκου σε Λονδίνο, Χονγκ Κονγκ, Νέα Υόρκη, Μιλάνο και Ταϊβάν.
Ο MP5 εμπνεύστηκε από το θέμα της καμπάνιας – «Να Μαζευτούμε Μαζί» – και φιλοτέχνησε τοιχογραφίες στο γνωστό έντονο μονοχρωματικό ύφος του: ανθρώπινες σιλουέτες, που δεν ορίζονται ούτε από φύλο ούτε από άλλες ταμπέλες.
Αυτός ο σταθμός στην καμπάνια του Gucci στοχεύει να υποστηρίξει τις οργανώσεις «Equality Now», «Global Fund for Women», «MS. Foundation for Women», «UN Women», «Vital Voices» και «Women Deliver». Το όλο πρότζεκτ στηρίζουν o εκδοτικός οίκος περιοδικών Hearst Magazines, το Facebook, το Ίδρυμα Kerring και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates.
Ο ιταλικός οίκος μόδας ξεκίνησε την καμπάνια «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή» το 2013, μαζί με την Μπιγιονσέ και τη Σάλμα Χάγεκ. Έχει ήδη χρηματοδοτήσει πάνω από 425 πρότζεκτ μη κυβερνητικών οργανώσεων, προς όφελος 570.000 κοριτσιών και γυναικών σ’ όλον τον κόσμο.
Παράλληλα, εξέδωσε και το πρώτο τεύχος του περιοδικού του – με τίτλο «Chime» (Κωδωνοκρουσία) –, υμνώντας τις φωνές απ’ όλον τον κόσμο που, δημόσια, μιλούν ενάντια στην ανισότητα των δύο φύλων. Το περιοδικό μπορεί κανείς να το προμηθευτεί διαδικτυακά ή να το βρει σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία, όπως το Wooster Bookshop του Gucci στη Νέα Υόρκη ή το Gucci Garden στη Φλωρεντία. Επιπλέον, ο οίκος παρουσίασε μια μικρού μήκους ταινία, με τίτλο «Το Μέλλον Είναι Ρευστό» στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance: μια ταινία για την «Generation Z» και τις σκέψεις αυτής της γενιάς για τον ορισμό της έννοιας «φύλο».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ