Μια πυξίδα, πολλά χρώματα αλλά καμιά κατεύθυνση χαρακτηρίζουν την οπτική ταυτότητα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, την οποία υπογράφει ο βασικός illustrator Λουίς Μαθόν, τακτικός συνεργάτης των «New York Times», «New Yorker» και «Little White Lies».
Τα πολύχρωμα poster του Φεστιβάλ, που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως 15 Νοεμβρίου, είδαν το φως της δημοσιότητας κι όπως σημειώνεται, το σκεπτικό της διοργάνωσης πίσω από τις αφίσες είναι η επιστροφή στα βασικά και στις σταθερές, που χάθηκαν τον τελευταίο καιρό. «Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη. Αναζητούμε νέο πλοηγό το σινεμά. Οι ταινίες δείχνουν ζωτικά σημεία του ανθρώπινου ορίζοντα, δείχνουν όσα μας φέρνουν πραγματικά κοντά. Μάς προτείνουν καινούριους τρόπους να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από κινηματογραφικές στιγμές, μέσα από την διαρκώς εναλλασσόμενη εμπειρία της θέασης, καθώς βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση προσανατολισμού για το αύριο», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική παρουσίαση.
Ποιος είναι ο Λουίς Μαθόν
Ο Λουίς Μαθόν γεννημένος στο Γκέτσο της Βαρκελώνης, όπου ζει κι εργάζεται, είναι illustrator και animator. Η δουλειά του χαρακτηρίζεται από χρώματα και κίνηση, ενώ για τα έργα του χρησιμοποιεί τόσο ψηφιακά μέσα, όσο και τη σχεδίαση στο χέρι. Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ξένα μέσα ενημέρωσης (The New York Times, The New Yorker, Vogue), καθώς και με το βρετανικό κινηματογραφικό περιοδικό «Little White Lies», συνεργάτη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Μάθετε περισσότερα για τη δουλειά του στο www.mazonluis.com και στο λογαριασμό του στο Instagram @luismazonstuff.
Γράφει η Αναστασία Σπύρτου